sablon

Rólam

Saját fotó
2009 szeptemberében egy swarovski medál láttán elhatároztam, hogy én is megpóbálkozom a gyöngyözéssel. Persze voltak régebben is kisérleteim /gyöngyszövés, makramécsomozás, horgolás, kötés, decoupage/ nem igazán említésre méltó sikerrel, illetve alkotással. Ami igazás sikeres és most is szívesen foglakozom vele, az a varrás és a gépi hímzés és valamikor réges régen a keresztszemes hímzés Majd erről is szeretnék képeket közölni, valamikor később./Persze a fényképezés nem az én asztalom, majd férjecském segítségét kérem./

2011. december 24., szombat

Boldog Karácsonyt Mindenkinek!


Balogh József (1951-2011)
Karácsonyra

Bundás, csizmás tél közeleg,
csillagfényű álom.
Idén is hoz szeretet,
mert én nagyon várom.

Üdvözítő kis Messiás,
József fia, ébredj,
Szűz Mária - édesanyád
szoptatna már téged.

Közben az Ács, s jó pásztorok
beszélgetnek halkan,
s heródesek csörtetnek az
embertelen fagyban.

Fáradt, kicsi Magyarország,
kisded Jézus társa:
ő is szegény - pedig Király -,
koldusos a jászla.

Csizmás-bundás vén december,
hozz ajándékot-álmot,
s fák alá egy világ-zsáknyi
békességet várok.

2 megjegyzés:

Magdi írta...

Békés Boldog Karácsonyi Ünnepeket kívánok Neked és családodnak!

Piky73 írta...

Kívánok én is Neked és szeretteidnek nagyon boldog és örömökkel teli Karácsonyi Ünnepeket!

Megjegyzés küldése

 
Google Analytics Alternative Clicky