sablon

Rólam

Saját fotó
2009 szeptemberében egy swarovski medál láttán elhatároztam, hogy én is megpóbálkozom a gyöngyözéssel. Persze voltak régebben is kisérleteim /gyöngyszövés, makramécsomozás, horgolás, kötés, decoupage/ nem igazán említésre méltó sikerrel, illetve alkotással. Ami igazás sikeres és most is szívesen foglakozom vele, az a varrás és a gépi hímzés és valamikor réges régen a keresztszemes hímzés Majd erről is szeretnék képeket közölni, valamikor később./Persze a fényképezés nem az én asztalom, majd férjecském segítségét kérem./

2011. április 17., vasárnap

Piros körmök

Nyáron már voltam így, amikor minden ékszeremet "ütötte" a körmöm színe.
Most is így jártam, bár nem bántam meg a döntésemet. /PIROS/
Nehéz volt a döntés, pár hetet gondolkodtam, de mivel kötelezően fehér blúzban kell dolgoznom /2010. december óta/, ez segített. 
Aztán most annyira szeretem, hogy valószínűleg lesz máskor is piros, főleg, hogy már gyűrűm, karkötőm is van!!! 










karkötő: VERTICALS   /trytobead/

3 megjegyzés:

Magdi írta...

Szerintem nagyon jó döntés volt, mert fantasztikusan mutat, így minden egyben!!

Edit írta...

Gyönyörű ez a szett!!!!!!!! Nagyon tetszik!!

Bandrea's Beads írta...

Nagyon szép!!!:)

Megjegyzés küldése

 
Google Analytics Alternative Clicky