sablon

Rólam

Saját fotó
2009 szeptemberében egy swarovski medál láttán elhatároztam, hogy én is megpóbálkozom a gyöngyözéssel. Persze voltak régebben is kisérleteim /gyöngyszövés, makramécsomozás, horgolás, kötés, decoupage/ nem igazán említésre méltó sikerrel, illetve alkotással. Ami igazás sikeres és most is szívesen foglakozom vele, az a varrás és a gépi hímzés és valamikor réges régen a keresztszemes hímzés Majd erről is szeretnék képeket közölni, valamikor később./Persze a fényképezés nem az én asztalom, majd férjecském segítségét kérem./

2011. február 14., hétfő

A legújabb kedvenc!!!!!!



Kicsit módosítottam az eredeti mintán.(Minta Peetje) Igaz, hogy szeretem a nagy gyűrűket, de az eredeti még nekem is sok volt (kényelmetlen).
Két sorral keskenyebbre készítettem, számomra így tökéletes!
Egyszerűen imádom!!!!

4 megjegyzés:

Edit írta...

Gyönyörű lett!!!

Cari írta...

Un anillo precioso!!!!!!!!!!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Szuper!

Unknown írta...

Ez csodaszép!Gratulálok:)

Megjegyzés küldése

 
Google Analytics Alternative Clicky