sablon

Rólam

Saját fotó
2009 szeptemberében egy swarovski medál láttán elhatároztam, hogy én is megpóbálkozom a gyöngyözéssel. Persze voltak régebben is kisérleteim /gyöngyszövés, makramécsomozás, horgolás, kötés, decoupage/ nem igazán említésre méltó sikerrel, illetve alkotással. Ami igazás sikeres és most is szívesen foglakozom vele, az a varrás és a gépi hímzés és valamikor réges régen a keresztszemes hímzés Majd erről is szeretnék képeket közölni, valamikor később./Persze a fényképezés nem az én asztalom, majd férjecském segítségét kérem./

2010. december 6., hétfő

Janicsák Veca

 


Most múlik pontosan,
Engedem hadd menjen
Szaladjon kifelé belőlem
Gondoltam egyetlen
nem vagy itt jó helyen
nem vagy való nekem
Villámlik mennydörög
ez tényleg szerelem.

Látom, hogy elsuhan 
felettem egy madár
tátongó szívében szögesdrót
csőrében szalmaszál
Magamat ringatom,
míg ő landol egy almafán
az Isten kertjében
almabort inhalál

Vágtatnék tovább veled az éjben
Az álmok foltos indián lován
Egy táltos szív remeg a konyhakésben
Talpam alatt sár és ingovány

Azóta szüntelen
őt látom mindenhol
Meredten nézek a távolba
otthonom kőpokol
szilánkos mennyország
folyékony torz tükör
szentjánosbogarak fényében tündököl...

Vágtatnék tovább veled az éjben
Az álmok foltos indián lován
Egy táltos szív remeg a konyhakésben
Talpam alatt sár és ingovány

Most múlik pontosan,
Engedem hadd menjen,
Szaladjon kifelé belőlem
Gondoltam egyetlen,
nem vagy itt jó helyen,
nem vagy való nekem.
Villámlik mennydörög,
ez tényleg szerelem...





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Google Analytics Alternative Clicky